dilluns, 12 de febrer del 2007

OLEGUER PRESAS

Ahir el camp del Barça va aclamar l'Oleguer quan va sortir a jugar. El camp, més les 20.000 signatures que es van recollir en 48 hores per internet, amb el lema "kelme ha perdut un client", van tornar a dignificar una figura de l'esport català a qui, després de declarar-se independentista i d'opinar lliurement, se l'està perseguint i desqüalificant per les emissores que continuament ens maxaquen. En lloc de xapar-les ens provoquen i li donen un guardó a l'eixelebrat Jiménez Losantos. I per a més inri juntament amb Buenafuente.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola mameta! M'encanta aquest "racó" tan crític i reivindicatiu. El david el visita sovint, ja tens 2 fans! Em fa enveja que sàpiguis tanta informàtica!! jeje. Tinc moltes ganes de veure't, sort que demà ja et podré donar besitos :)

ARACELI RUBI ha dit...

laura, estic impressionada amb la documentació que aportes al teu racó, i m'agrada molt ..es molt canyero ..ja saps que fa dies que no podia entrar en aquest espai i veig que has treballat moltíiiiiiiiiiisim.
la veritat es que em fas enveija dons jo soc negada per la informàtica i tú t'en surts de meravella!!!!
`anims, una abraçada